Logo nw.png

Laat jij onbewust kansen liggen om sneller en slimmer (samen) te werken?

  • Werken jouw collega’s optimaal samen aan presentaties of documenten? 

  • Kan hun computergebruik écht niet meer slimmer en efficiënter? 

 

Als je hier nooit klachten over hoort, dan zul je weinig aanleiding voelen om eraan te twijfelen.
Maar vergis je niet. Veel dagelijkse taken op kantoor worden op een ouderwetse manier uitgevoerd.
Simpelweg omdat we niet beter weten.

 

WIST JE DAT:

  • 49% van de kantoormedewerkers moeite heeft om documenten te vinden? 

  • 43% moeite heeft met het delen en verkrijgen van goedkeuring voor documenten?

  • 33% worstelt met het beheren van meerdere versies?

Organisaties kunnen op meerdere gebieden de onderlinge samenwerking en communicatie verbeteren.

Herken je onderstaande situaties en de uitdagingen die daarmee gepaard gaan?

  • Gelijktijdig bestanden bewerken

  • Eerdere versies van een bestand terughalen

  • Delen en doorsturen van documenten

  • Tijdelijke werknemers op weg helpen

 

In een gratis whitepaper hebben we 8 gebieden beschreven waarbinnen je samenwerking en communicatie kunt verbeteren. 

 

Wil je daar meer van weten? 

 

Download dan het whitepaper en lees hoe je van simpele taken secondewerk maakt in plaats van minuten door gebruik te maken van nieuwe technologie, veilig en vertrouwd.

Vul hieronder je gegevens in en je ontvangt een mail met een downloadlink.